Każdego Pacjenta staramy się traktować indywidualnie i z dużą uważnością. Szczególnie ważne są pierwsze wizyty w Poradni podczas których jest miejsce na poznanie dotychczasowej historii i dokumentacji Pacjenta, a także na pogłębienie diagnostyki o odpowiednie badania. Aby zapewnić na to odpowiedni czas  pierwsza i druga wizyta w Poradni to wizyty 60-minutowe. Trzecia i kolejne wizyty z założenia zaplanowane są na 30 minut, jednak w szczególnych sytuacjach (w tym na prośbę Pacjenta) istnieje możliwość zarezerwowania kolejnych wizyt na 60 minut. Wizyty w zależności od potrzeb (klinicznych i organizacyjnych) mogą mieć charakter spotkań osobistych lub konsultacji telefonicznych w tych samych ramach czasowych.

Z uwagi na zalecenia zmiany sposobu odżywiania korzystne jest by po pierwszych wizytach lekarskich odbyła się również konsultacja u Pani Dietetyk. Osoby, które samodzielnie dokonują modyfikacji diety w oparciu o zalecenia lekarskie mogą wówczas zweryfikować i zoptymalizować swoje postępowanie, a Pacjenci, którzy nie dość pewnie czują się w nowym sposobie odżywiania mają szansę zyskać konkretną pomoc w realizacji wytycznych.

Taka zespołowa praca lekarza i dietetyka pozwala na łączenie aspektu klinicznego i praktycznego co zdecydowanie przyspiesza osiągnięcie oczekiwanej poprawy.

Wizyty dostępne obecnie w Poradni:

Konsultacja lekarska pierwsza (oraz konsultacja telefoniczna w ramach pierwszej wizyty)– 60 minut

Konsultacja lekarska druga lub kolejna wydłużona (osobiste lub telefoniczne) – 60 minut

Konsultacja lekarska trzecia i kolejne standardowe – 30 minut

Konsultacja telefoniczna w ramach kolejnej wizyty – 30 minut

Krótka konsultacja telefoniczna – 15 minut (szczególny rodzaj wizyty powstały z intencją skrócenia czasu oczekiwania na pełnowymiarową wizytę Pacjentów z pojedynczym wynikiem badania lub krótką informacją o przebiegu kuracji)

Konsultacja dietetyczna pierwsza – 60 minut

Konsultacja dietetyczna kolejna – 30 minut

Z uwagi na liczne konsultacje osobiste i telefoniczne w chwili obecnej nie jesteśmy w stanie prowadzić z Pacjentami swobodnej i rozległej korespondencji mailowej. Dostępne w przeszłości konsultacje mailowe na życzenie Pacjenta obecnie przekraczają nasze możliwości czasowe. Jednocześnie bardzo przepraszamy Pacjentów, którzy po wysłaniu wiadomości bezpośrednio do Pani Doktor lub Pani Dietetyk nie otrzymali odpowiedzi. Zapewniamy, że taka sytuacja nie jest wynikiem złej woli, ani tym bardziej lekceważenia, ale jest skutkiem ogromu wiadomości zawierających wyniki badań przysyłanych przez Pacjentów do konsultacji osobistych lub telefonicznych, które niejako „przysypują” inną korespondencję. Z tego względu by uniknąć nieporozumień i rozczarowań  bardzo prosimy o rejestrowanie konsultacji mailowych wyłącznie na jednoznaczną prośbę Pani Doktor lub Pani Dietetyk.

Wszystkie konsultacje prosimy zgłaszać za pośrednictwem rejestracji (telefonicznie, osobiście ewentualnie mailowo). Prosimy o wyrozumiałość w kwestii odległych terminów wizyt. Osoby którym szczególnie zależy na przyspieszeniu terminu prosimy o wpisywanie się na tzw listę rezerwową, do szybkiego wykorzystania w chwili zwolnienia miejsca w grafiku.

color
https://medycynazywienia.waw.pl/core/assets/a488b191f1/
https://medycynazywienia.waw.pl/
#70aa53
style1
paged
Wczytuję posty...
/home/klient.dhosting.pl/mariapluta/medycynazywienia.waw.pl/public_html/
#
off
none
loading
#
Sort Gallery
on
off
off
off
off