Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez BONA VITA Poradnia Medycyny Żywienia (dalej „Poradnia”).
Poradnia stanowi jednostkę organizacyjną spółki Orlik Zdrowie i Edukacja spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 101 (04–041), KRS 0000446344, NIP 1132861917, REGON 146483880 (dalej „Orlik ZiE”).
I. Informacje ogólne
- Poradnia świadczy usługi lekarskie oraz dietetyczne skupiające się w szczególności na medycynie żywienia oraz chorobach wewnętrznych.
- Zapisy na konsultacje telefoniczne przyjmowane są w sekretariacie Poradni telefonicznie pod numerem (+48) 505 124 243 w godzinach: Poniedziałek 10:00-16:00, Wtorek 13:00-18:00, Środa- nieczynne, Czwartek 10:00-15:00, Piątek 10:00-14:00.
- Niniejszy Regulamin stanowi wzorzec umowny. Za moment zawarcia umowy uznaje się chwile zapisania się na konsultację telefoniczną przez Pacjenta, co jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Czas trwania umowy to okres od zawarcia umowy zgodnie z ust. 3 do czasu zakończenia konsultacji.
- Osoby zainteresowane skorzystaniem z konsultacji telefonicznej (dalej „Pacjent” lub „Pacjenci”) z lekarzem lub dietetykiem mogą zapisać się na wybrany termin kontaktując się telefonicznie z sekretariatem Poradni.
- Zapisy telefoniczne są jedyną możliwą formą zapisów na konsultacje telefoniczne (zdalne).
- Poradnia zastrzega, że umówiona rezerwacja terminu konsultacji zostanie anulowana w przypadku, w którym Pacjent nie dokona płatności on-line lub nie dostarczy potwierdzenia przelewu najpóźniej 24 godziny przed datą umówionej wizyty.
- W przypadku anulowania rezerwacji konsultacji przez Poradni z powodu jej nieopłacenia w terminie będzie skutkować naliczeniem opłaty rezerwacyjnej w wysokości 50% Opłaty podstawowej, zgodnie z cennikiem. Ponowne zapisanie się na konsultację lub wizytę w innym terminie będzie możliwe dopiero po uregulowaniu powyższej opłaty.
- Pacjent przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że odwołanie zarezerwowanej konsultacji jest możliwe najpóźniej na 24 godziny przed jej umówionym terminem. W przeciwnym razie naliczana jest opłata w wysokości 50% Opłaty podstawowej, zgodnie z cennikiem. Asystentka Poradni dostarczy Pacjentowi informacje niezbędne do dokonania płatności.
- Płatności za usługi świadczone przez Orlik ZiE dokonywane są przez Pacjentów: w formie przelewu zwykłego na numer konta SANTANDER 34 1090 2590 0000 0001 2242 9584, o której mowa w ust. 2 lub na stronie internetowej https://medycynazywienia.waw.pl/, poprzez serwis umożliwiający płatności on-line,
- Pacjenci, po telefonicznym umówieniu się na konsultację u danego lekarza lub dietetyka w wybranym terminie otrzymają od naszej asystentki wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji oraz linkiem umożliwiającym dokonanie płatności za minimalny czas konsultacji (dalej „Opłata podstawowa”).
- Płatności on-line na rzecz Orlik ZiE obsługiwane są przez serwis Tpay (dalej „Tpay”) należący do Krajowego Integratora Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Św. Marcina 73/6 61-808, NIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357.
- Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania serwisu płatności Tpay dostępne są na stronie https://tpay.com/dla-platnika.
- W przypadku, w którym Pacjenci zdecydują się dokonać płatności zwykłym przelewem na numer konta wskazany w wiadomości, o której mowa w ust. 3 lub na stronie internetowej https://medycynazywienia.waw.pl/ Pacjenci dostarczą Poradni potwierdzenie przelewu w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość lub na adres email asystentka@medycyna-zywienia.com.
- Ceny konsultacji telefonicznych zależne są od danego lekarza/dietetyka - zgodnie z cennikiem.
- W przypadku przekroczenia czasu obejmującego Opłatę podstawową, asystentka Poradni wygeneruje oraz prześlę Pacjentowi wiadomość e-mail obejmującą informację o płatności oraz linkiem do płatności Tpay na kwotę zgodną z powyższym cennikiem. Opłata naliczana jest w momencie przekroczenia każdego z progów czasowych.
- Wszystkie ceny usług są cenami netto tj. nie są objęte podatkiem od towarów i usług.
- Koszt rozmowy telefonicznej ponosi Pacjent.
- Reklamacje dotyczące obsługi oraz reklamacje dotyczące kwestii medycznych rozpatrywane są w ciągu 30 dni roboczych od daty wpływu wszystkich danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji na adres: - listownie na adres: ul. Ostrobramska 101 (04–041) Warszawa, - za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: asystentka@medycyna-zywienia.com
- Treść reklamacji kierowana do Orlik ZiE powinna zawierać precyzyjny opis zaistniałej sytuacji oraz związanych z nią nieprawidłowości, pozwalający na jednoznaczną identyfikację zdarzenia (oraz osób) będącego podstawą reklamacji oraz wszelkich istotnych okoliczności.
- Orlik ZiE udzieli odpowiedzi na reklamację w formie papierowej lub elektronicznej, w zależności od formy złożenia reklamacji.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie, o którym mowa ust. 1, Orlik ZiE: - wyjaśni powód opóźnienia; - wskaże okoliczności, wymagające wyjaśnienia; -określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.
- Świadczenie usług przez Orlik ZiE wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych Pacjentów i tym samym w celu ich wykonywania mogą być Państwo proszeni o podanie niezbędnych danych. Orlik ZiE dba o bezpieczeństwo danych zgodnie z RODO, przepisami krajowymi dot. ochrony danych osobowych oraz przyjętą przez Orlik ZiE Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowej https://medycynazywienia.waw.pl/.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej
- Wszelkie spory, których nie uda się rozstrzygnąć polubownie, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Orlik ZiE.
- Orlik ZiE zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu podlegają ogłoszeniu na stronie internetowej https://medycynazywienia.waw.pl/.